Nya smycken!

Tänk att jag till sist fattade att det kan vara bra att ha ett kompletterande smyckesmärke i butiken. I slutet av veckan kommer vi att sälja Edblads fina smycken - jag har mest tagit in tingar och örhängen, men också några armband och korta och långa halsband. Roligast av allt är att dex rea armband och fyra ringar redan är tingade. Förutom vad jag tänker förse mig med då...
/Malin
"Every Day is a Pearl Day!"

Dagens upp: Hyfsad måndag med flera möblespekulanter!
Dagnes ner: Jag fryser ända in i märgen...
Dagens tips: Kolla in www.edbladco.com
Dagens fråga: Hur ofta är lämpligt med kundkvällar i butiken?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar till ringarna kommer!

2012-02-01 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0