Rattar!


Vilken dag - massor av mail besvarade, webordrar packade och skickade, åf-ordrar packade och skickade, bokförings-Patrik har varit här och Emma från Sydsvenskan har talat om för mig hur mycket jag bara måste annonsera fram till årsskiftet! Härligt med folk som kan hjälpa till med den kreativa biten ibland! Typ...

Det allra bästa var nog ändå att jag hjälp Jenny att smita förbi kön till att titta på en 3:a nu på lördag. Bara 100 meter från oss!

Dagens tumme upp: Om lägenheten är fin så blir det den största tummen upp på länge! (Vi ska titta kl.13,00!)
Dagen stumme ner: Måste betala mina fortkörningsböter i morgon - 2 400 pix...

Dagens tips: Ahlgrens rosa rattar till förmån för bröstcancerfonden - köp dem, de är riktigt goda. Om inte annars för det extremt coola namnet; Rosa Rattar! En eloge till den reklambyrån! Mina rattar är för övrigt vita, det där med att sola topless dog ut redan på sena 80-talet.
Dagens fråga: Vem vinner IDOL?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

Kommentarer
Postat av: Jenny



Hoppas, hoppas att lägenheten är fin, Rasmus sa imorse -Mamma, om vi flyttar så kan vi handla på Hemköp i Kronprinsen, där har dom gott godis....

Ses i eftermiddag!!

Kram

2009-09-25 @ 08:00:29
Postat av: Jenny

skönt veta att det inte bara är jag som kör fort!



KRAM

2009-09-25 @ 18:30:36
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0