Nypremiär!



Så var man äntligen tillbaka i bloggvärlden igen! Tusen, tusen tack till söta Jenny som hjälp mig med detta! Jag har inte bloggat på ett helt år, och fortfarande kommer det mail från trevliga människor som vill att jag ska börja igen - sagt och gjort, nu börjar det!

MarMalaid kommer att ha en helsida i hösten/vårens upplaga i TUIfly Magazine! Hur coolt som helst och ingen mindre än Nina kommer att agera modell - bilder kommer...

Vi har haft fullt upp med mässor och annat. Ny säljare i Sverige samt säljagenter i både Storbrittanien, Danmark och snart i Finland! Gött med lite flyt!

Dagens tumme upp: MarMalaid har blivit kopierade och säljs nu som äkta i Kina!
Dagens tumme ner: MarMalaid har blivit kopierade...
Dagens tips: Low carb, high fat är modellen!
Dagens fråga: Är det redan dags att ta in blommorna från terassen, typ citronträden m.m.?

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att se dig börja blogga! Det är som sagt lite detaljer kvar som ska justeras men det tar jag imorgom kväll. Stor risk att jag räknar htmlkoder istället för får ikväll när jag ska sova ;)



KRAM

2009-09-23 @ 17:04:23
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0