Proffsfotografering!



Har gjort en helsidesannons för Fritidsresors tidning som kommer att ligga ute ett halvår och nå ca en miljon passagerare. Min vän Nina agerar modell och är bara hur söt som helst! Amatör och allt. Jobbet tog två dagar med fotografering, make, styling m.m. och var riktigt roligt. Så mycket mer att tänka på än man kan ana. En sak är i alla fall säker - aldrig att jag skulle vilja arbeta som modell! Fotograf verkar dock kul och har alltid lockat mig, får bli i nästa liv. Fast då ska jag ju i och för sig bli florist eller pensionatägare på Mallis. Ja, jag undrar hur många liv vi lever. Är det bara detta så måste man banne mig göra bästa möjliga - och det gör jag. Livet är kul!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"


Dagens upp: Många fina saker till butiken i dag!
Dagens ner: Sena (extremt!) leveranser från Kina - kunderna står och hoppar!

Dagens tips: Scrambled eggs (med grädde i smeten givetis) och knaperstekt bacon - så enkelt, så gott!
Dagens fråga: Vad tycks om bilden? Undrar speciellt vad Jenny K tycker...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att bilden är u n d e r b a r! (eller man kanske skulle satsa på en helsvart bakgrund för att oss fokusera enbart på smyckena utan störande moment som finns i bakgrunden?`;) Måste berömma denna extremt snyggaen modell och vilka fina smycken...Så snygga! Du borde satsa på liknande smycke till nästa års smycke till stadsmissionen. Du är bra du Malin!

2009-10-22 @ 19:47:54
Postat av: Jennyk

Det var jag som kommenterade inlägget :)

2009-10-22 @ 19:48:36
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0