Nätverket Göran



Hade i går möte med representanter från Nätverket Göran angående kommande 10-årsjubileuom där jag är en av talarna. Ska bli jättekul och framför allt inspirereande att få lyssna till övriga talare - Amelia Adamo, Birthe Wallin från Malmö Stadsmission, Therese Albrechtsson samt grundarna av själva nätverket. Alltid kul att bli tillfrågad att medverka till att inspirere andra människor och än mer kul är att Stadsmissionen vill fprtsätta med vårt Stadsmissions-halsband som jag designat i fyra upplagor nu. Nästa års halsband har jag inga som helst uppslag till nu, och tips mottages tacksamt!

/Malin

"Every Day ia a Pearl Day!"

Dagens upp: Leveranserna som ska till England kom äntligen i dag - och är redan ompackade och skickade!
Dagens ner: Följer med klump i hjärtat denna stålkvinnan: Diagnos hjärntumör.

Dagens tips: Skippa kolhydraterna!
Dagens fråga: VAR kan mna köpa Ballerina pepparkaka???

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej malin! Jag har köpt ballerina pepparkaka på willys. Sjukt goda! Tyvär finns dom inte på ica bunkeflo, fast det kanske är bra för figuren! Fint halsband! Kram Hanna

2009-10-14 @ 21:11:56
Postat av: Jenny

måste testa ballerina pepparkaka, har hört att den ska vara supergod. Försöka skippa kolhydraterna ;)

Halsbandet 09 du designerat till var riktigt fin. Det får mig tänka på " tro hopp och kärlek" Bra jobbat Malin!



Nu kom jag att tänka på "Stadsmissionen hjälper, idag, imorgon och för alltid" på latin: "Hodie cras semper" (men vet inte om det är rätt böjningsform..) Varför inte pärlor i ljust rosa, turkos, limegrönt .. Nej nu sitter jag och funderar lite för mycket



stor kram

2009-10-14 @ 21:27:21
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0